Ofte stilte spørsmål
Ventilasjon
Vi anbefaler og bytte filter 2 ganger i året
Vanlige årsaker kan være normal slitasje, skade eller blokkering av delene, eller at delene rett og slett ikke fungerer som de skal.
Symptomer på at deler må byttes ut kan inkludere redusert luftstrøm, økt støy fra ventilasjonssystemet, eller at systemet ikke fungerer i det hele tatt. Du kan kontakte oss i Ventertek for å få hjelp til å identifisere problemet.
Regelmessig rengjøring og utskiftning av filter kan bidra til å forlenge levetiden til ventilasjonssystemet ditt. Det kan også være lurt å sjekke systemet jevnlig for eventuelle skader eller blokkeringer.
Husk å hente pakken din innen 14 dager! Ellers vil varene bli returnert av Posten eller PostNord, og det kan tilkomme ekstra kostnader for returfrakt og et gebyr fra Ventertek. Dette gjelder også for filteravtalen.
Frakt og betaling
Produksjonstid på filter. 1-2 dager
Postens/postnord/bring leveringstid er normalt 2-7 dager, kommer an på hvor i landet det skal leveres.
Posten, PostNord og Bring
Vi tilbyr frakt til en pris på 89 kr for filtersett, og 149 kr for andre produkter som reservedeler og tilbehør. For bestillinger over 2 000 kr tilbyr vi gratis frakt.
Hvis du har noen spørsmål angående frakt eller andre spørsmål om bestillingen din, ta gjerne kontakt med oss.
Vi aksepterer vanligvis betaling med kredittkort, Vipps og bankoverføring.
Husk å hente pakken din innen 14 dager! Ellers vil varene bli returnert av Posten eller PostNord, og det kan tilkomme ekstra kostnader for returfrakt og et gebyr fra Ventertek. Dette gjelder også for filteravtalen.
Abonnement
Kunden har rett til å avslutte abonnementet når som helst. For å avslutte abonnementet, logg inn på «Min Side», naviger til «Mitt abonnement», her kan kunden trykke på avbestill, og abonnementet avsluttes. Det er kundens ansvar å følge denne prosessen for å avslutte abonnementet.